8 Kasım 2007 Perşembe

VATAN İÇİN ŞİİRLER

VATAN

Vatan namustur, Vatan şereftir,
Vatan korunacak tek hedeftir.

Vatan sevdadır, Vatan aşktır,
Vatan için fedakarlık bir başkadır.

Vatan candır, Vatan kandır,
Vatana sahip çıkmak imandandır.

buketforum.com

BU VATAN KİMİN

Bu vatan ne senindir ne benimdir
Yüreğimde vatan yarası derindir
Bu vatan soyguncunun vurguncunundur
Bu vatan ne senindir ne benim

Bu vatan batakçının kumarcınındır
Bu vatan ne senin ne benimdir
Bu vatan hayali ihracatçınındır
Bu vatan düzenbazın hokkabazındır

Bu vatan ne senindir ne benimdir
Kuranı kaldıran başörtüsünü yıkanlarındır
Bu vatan körpe çocukları sokağa atanlarındır
Bu vatan karnı tok, sırtı pek yatanlarındır.

buketforum.com

UYAN EHLİ VATAN,VATAN ELDEN GİDİYOR

İhanet şebekeleri yurtta işliyor
Düşman sinsi,sinsi toprak alıyor
Vatanı da yavaş, yavaş bölüyor
Uyan ehli vatan,Vatan elden gidiyor

Patrik hane olmuş kendi başına buyruk
Vatanı kardeşim ne hallere koyduk
Haini.insan hakları savunucusu yaptık
Uyan ehli vatan,Vatan elden gidiyor


Avrupa birliği diye birlikten olduk
İMF’ ye borçlandık batağa battık
Özelleştirme adına fabrika sattık
Uyan ehli vatan,Vatan elden gidiyor
buketforum.com
ÖNCE VATAN

Bu toprağa nice canlar verildi,
Haindir ülkemi satan diyorum,
Zalimler ordusu yere serildi,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Toprağını sürdüm ekini biçtim,
Ekmeğini yedim suyunu içtim,
Asker olmak için sıraya geçtim,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Bir elimde silah birinde kuran,
Geldi diyorlar bak şehitlik sıran,
Babam bile olsa karşımda duran,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Gözümü kırparda durursam beri,
Korkarda bir adım atarsam geri,
Kalbime saplayın tüm süngüleri,
Önce vatan sonra vatan diyorum.
buketforum.com

VATAN

Vatan dedenin yattığı
Annenin yayıkta ayran yaptğı
Ocağının tüttüğü
Babanın ekin ektiği
Bacının gelin gittiği
Yarinin çıktığı
Evdir vatan

Vatan Edirne de Selimiye
İstanbulda Süleymaniye
Bitliste tütün
Hakkaride Kürdün
Olduğu yerdir vatan

Elazığda Gaggoşun
Erzurumlu Dadaşın
Çerkez Gardaşın
Olduğu yerdir vatan

Rize çayın
Cudi de dağın
Trabzonda Lazın
Olduğu yerdir vatan

Hiç yorum yok: