11 Eylül 2007 Salı

tıp efsaneleri

Bir gün profesörlerin aklina rahatsiz edici bir soru takilmis. Esleriyle olan cinsel hayatlari acaba bir zevk mi yoksa angarya mi?
Düsünmüsler aralarinda tartismislar ve bir sonuca varamamislar
Içlerinden biri doçentlere danisalim bakalim onlar ne düsünüyor bu konuda demis Gitmisler sormuslar. Doçentler düsünmüs ve "siz bilirsiniz hocam" demisler proflara. Proflar için bu soru karin agrisi olmus. Gidip yardimci doçentlere basvurmuslar, onlar da bir süre düsünüp "siz daha iyi bilirsiniz" hocam demisler.
Proflar bir cevap bulamamanin sikintisi içinde bir de asistanlara soralim demisler.Neyse SIKILA SIKILA sormuslar.
" Sizce bizim eslerimizle olan cinsel hayatimiz bir zevk midir yoksa angarya mi?"
Asistanlar hep bir agizdan 'ZEVK' diye bagirmislar. Proflar sasirmis bu çabuk ve net cevaba. Merak
etmisler, 'Neden?' diye sormuslar asistanlara. Neden bu kadar emin ve çabuk cevap verebildiniz?
Asistanlar cevap vermis: 'Angarya olsaydi bize yaptirirdiniz



Psikologa basvuran adam ;
-geceleri uyuyamiyorum efendim ,sürekli yatagin altinca biri varmis gibi geliyor yatagin altina iniyorum bu seferde sanki yatagin üzerinde birileri varmis gibi geliyor doktor ;
- alti aylik bir çalisma sonucu bu sorunu hallederiz.
- peki vizite ücreti ne kadar ?
- seans basi 50 dolar , haftada üç seans.
Tabi adamin gidis o gidis doktor bir kaç ay sonra hastaya sokakta rastlamis gicik bir sekilde gülerek ;
- ne oldu hastaliktan kurtulabildin mi?
Adam da gülerek;
- evet ... hemde bir sise saraba hallettim.
Doktor çok sasirmis ;
- nasil yani ?
- sizden çiktiktan sonra birahaneye ugradim, birami içerken yanimdaki berdusla dertlestik ,ona bir sise sarap ismarladim o da bana karyolanin bacaklarini kesmemi tavsiye etti...




Bir kalp doktoru ölmüs Cenaze töreninde güllerden dev bir kalp,kalbin ortasina tabutunu yerlestirmisler...

Herkes doktorla ilgili anilarini anlatmis,ona son vazifelerini yapmislar,tabut kapanmis,güllerden kalp seklinde bir çelengi üzerine koymuslar ve defnetmisler...
Bu hüzünlü tablo yasanirken kenarda kikir kikir gülen adama sormuslar, gülme nedenini...

Sormayin demis... Ben jinekologum kendi cenaze törenimi düsünüyorum da....!





İlk dogumunu yaptiran stajyer doktor, yaninda kendisini izleyen hocasina sordu :
- Nasil buldunuz hocam?
Profesör :
- Iyi, iyi... dedi. Yalniz, dogumdan sonra annenin poposuna degil, bebegin poposuna şaplak vurulur !..

Hiç yorum yok: