20 Kasım 2007 Salı

Öğretmen Şiirleri

VAZGEÇMEMELİYİM SENDEN

Sana anlamlar yüklemeliyim
Tadılmamış, bilinmemiş
Tomurcuklar getirmeliyim dallarına.
Sen öldürsen de beni kışları
Baharları başkasına versen de
Vazgeçmemeliyim senden.

Sana ışıklar getirmeliyim
Bozulmamış, koklanmamış
Masallar anlatmalıyım saçlarına.
Sen incitsen de beni sözlerinle
Şefkatimi küçümsesen de
Bırakmamalıyım seni.

Sana ırmaklar getirmeliyim
Yüzülmemiş, kirletilmemiş
Denizlere ulaştırmalıyım ellerini.
Sen görmezlikten gelsen de
Sevgimin karşılığı var zannetsen de
Düşündürmemeliyim seni.

Sana sağlıklar bulmalıyım
Söylenmemiş, yazılmamış
Tazelikler açtırmalıyım yollarına.
Sen bilmezlikten gelsen de
Günahlarını bana yüklesen de
Vurmamalıyım seni.

Sana oyuncaklar almalıyım
Yapılmamış, oynanmamış
Düşler bulmalıyım geleceğine.
Sen hazırlıksız yakalansan da
Gözyaşlarını savunmasız bıraksan da
“Ben artık büyüdüm” desende
Ne bırakmalı, ne düşündürmeli seni
Vurmalarına izin vermemeli.

Ben kimim biliyorsun yavrucuğum
Saçlarını düşünmeliyim.
Düşlerinin yollarını hazırlamalı
Tüm kapıları açık tutmalıyım.
Sana imgeler yüklemeliyim
Ve seni sevmeliyim bu halinle
Vazgeçmemeliyim yüreğinden.

Hiç yorum yok: