15 Eylül 2007 Cumartesi

PODBot Kurulum

PODBot Kurulum, Oynayış, KomutlarPODBot Kurulumu

Adım 1 :Bilgisayarınıza indirdiğiniz dosyayı çalıştırın. Çıkan ekranda Next'i seçerek kurulum dizinini ekranına geçin.
Adım 2: Burada eğer Half-Life’ı standart dizinine kurduysanız kurulum yolu C:\SIERRA\Half-Life olmalıdır.
Adım 3: Kurduktan sonra masaüstü'ne simge eklemek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. İsteğinize göre ayarlayabilirsiniz.

Botlarla Nasıl Oynayabilirim?

Adım 1 : Counter Strike’ın içindeyken Play CS butonuna tıklayın.
Adım 2 : Karşınıza çıkan ekranda Play On Lan'ı seçin.
Adım 3 : Create butonuna tıkla¤¤¤¤¤ yeni bir oyun yaratın.
Adım 4 : Sağ taraftaki listeden istenilen haritayı seçebilir, orta bölümden kaç kişi oynamak istediğiniz belirtebilir ve Ok tuşuna basarak oyunu istediğiniz ayarlar ile yaratabilirsiniz.
Adım 5 : Oyun açıldıktan sonra konsolu (" é tuşu ile) açarak, eklemek istediğiniz bot kadar sayısı kadar addbot yazarak enter'a basın ve konsolu kapatarak oyuna başlayın. (örneğin üç kez arka arkaya addbot yazarsanız 3 PodBot'u oyuna sokabilirsiniz)
Adım 6 : Eğer bu işlemleri Konsol komutu ile uğraşmadan yapmak istiyorsanız; = tuşuna basarak açılan menüden yapabilirsiniz.

Konsol Komutları

Addbot : Herhangi bir takıma herhangi bir özellikte bot ekler.
Removebots : Tüm botları oyundan çıkartır.
Newmap harita adı : Botları oyundan çıkartmadan istediğiniz haritayı yükler.
Botchat on/off : Botların konuşma özelliğini açar/kapar.
Botsvotemap harita adı : Sizde bulunan haritalardan birini oylayıp kabul ettirmek için bu komut kullanılır.
Jasonmode on : Botlar sadece bıçak kullanır.
Omg imonmars : Yerçekimini düşürür. Zıplarsanız kolay kolay yere inemezsiniz.
Omg imhaunted : Botları hayalet gibi şeffaflaştırır. Onları görmeniz zorlaşır.
Omg itstoodark : Botları spot gibi ışıklı yapar. Karanlık haritalarda görülmeleri kolaylaşır.
Omg itsnewyear : Botlar yeni yılı kutlarlar.
Omg tronicback : Counter-Teröristler mavi , Teröristler kırmızı şekilde parlarlar.
Omg imsober : Tüm omg komutlarını kapatır.

Hiç yorum yok: