1 Nisan 2009 Çarşamba

İnsan Yaşamı permalink

İnsan Yaşamı permalink

--------------------------------------------------------------------------------

Az önce otobüsle eve gelirken en arkada başımı cama dayayıp uyuyordum. Birden bazı gürültülerle kalktım. adamın biri aç kapıyı diye bağırıyordu, öne doğru ilerledim otobüsün önüne geçmiş sileceklerden birini açmış ona tutunuyor vuruyorlar fala bir şeyler diyor ve polis çağırın diyordu. Yüzü bembeyaz olmuş ve gözleri faltaşı gibi açılmıştı. adamın sırt üstü yere yatmasıyla gerçeği anladım, adam karnından vurulmuştu ve kanlar içindeydi. Trafik sıkışıklığı nedeniyle ambulans ve polis gelemiyordu. bu arada otobüsün şoförü geri gitmeye çalışıyordu insanlar ambulans geliyor dur (yol tek şeritten akıyor arkadan ambulans sireni duyuluyor) falan derken adamın cevabıyla şoke oldum. "yahu zaten geç kaldım" bunun arkasından ne denir ki? Zaten insan hayatının ne kadar ucuz olduğu biliniyor ama bu kadar da hissiz olunması beni gerçöekten üzdü. Şu an hala yüzüm bembeyaz ve ellerim tirtriyor.

Hiç yorum yok: